Kantar IBOPE Media, лідер у галузі медіа-досліджень в Латинській Америці, є частиною глобального лідера у галузі інтелекту Kantar Media, надаючи своїм клієнтам важливу інформацію для прийняття рішень з усіх аспектів вимірювання, моніторингу та медіапланування.
Компанія поєднує в собі знання та глобальну технологічну майстерність Kantar Media, що присутня в більш ніж 60 країнах світу, з більш ніж 70-річним досвідом роботи та традицією IBOPE Media на латиноамериканському ринку. З цього союзу компанія розташована як найбільша в світі компанія з оцінки телевізійної аудиторії з точки зору операцій - присутня приблизно на 50 ринках.
Цінова пропозиція бренду - Постійні інформовані рішення - точно підкріплює зобов'язання компанії надавати точну та актуальну інформацію про споживання, продуктивність та інвестиції в медіа, щоб допомогти більш ніж 400 клієнтам - ЗМІ, рекламним агентствам та рекламодавцям - у прийнятті рішень, пов'язаних із залученням засобів масової інформації та підвищенням кінцевого результату.
Підтримка з трьох основних напрямків: оцінка, кваліфікація та ефективність, Kantar IBOPE Media поставляє дані та аналіз на ринок, від етапу планування до оцінки результатів кампаній та дій. Для цього компанія постійно інвестує в продаж портфель динамічних рішень та постійних інновацій.
Kantar IBOPE Media має приблизно 3500 співробітників і працює в 17 країнах Латинської Америки.